Toimitusehdot

Ostoskori

Sitoudumme noudattamaan toiminnassamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä ja Sähköisen Kaupankäynnin Sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Asiakassuhde kanssamme syntyy, kun tilaat tarjoamiamme tuotteita. Samalla hyväksyt yleiset kauppaehtomme:

Tuote- ja hintatiedot

Kaikkien tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnaston hinnat eivät sisällä postikuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu.

Toimitus ja kulut

Tilaukset toimitetaan postin tai matkahuollon palveluja käyttäen. Asiakas voi myös noutaa tilauksensa Oulun toimipisteestämme, jolloin toimituskuluja ei tule. Ostaja maksaa valitsemansa toimitustavan kulut, ellei muuta ole mainittu.

Lähetyskulut ovat alk. 5,95 euroa / tilaus, ellei muuta ole mainittu.

Toimitusaika

Pääsääntöisesti arkisin klo 14:00 mennessä tulleet tilaukset lähetetään jo samana päivänä. Sen jälkeen tilatut tilaukset lähtevät seuraavana arkipäivänä. Viikonloppuna tulleet tilaukset lähetetään maanantaina.

Toimitus postitse kestää yleensä yhden päivän. Postista noudettava paketti on yleensä noudettavissa seuraavana arkipäivänä. Katso tarkemmat toimitusajat osoitteeseesi Itellan ja Matkahuollon sivuilta.

Mikäli tuotetta ei ole varastossamme, tavara lähtee heti kun tavara saapuu varastoomme. Tällaisissa tilanteissa arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tuotteen tietojen yhteydessä.

Poikkeava toimitusosoite

Voitte tilata tuotteitamme ilman lisäkuluja myös muuhun kuin omaan vakituiseen osoitteeseenne. Merkitkää tällöin oman osoitteenne lisäksi haluamanne toimitusosoite tilauslomakkeeseen. Voitte esim. tilata lahjaksi, jolloin toimitamme tuotteet lahjan saajan osoitteeseen ja laskun teille. Samoin voitte tilata omaan väliaikaiseen osoitteeseenne. Poikkeavaan toimitusosoitteeseen tilaaminen ei ole mahdollista Klarna Lasku- tai Klarna Tili- maksutavoilla.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Toimitamme tuotteita myös Klarna Laskulla sekä Postiennakolla.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksaminen Klarna Laskulla

Maksuaika on 14 päivää. Mikäli maksat koko kauppahinnan edellä mainitun ajan kuluessa, ei tilisopimusta synny. Maksumuistutuksesta veloitetaan voimassa olevan lainsäädännön mukainen muistutusmaksu, alkaen 5 € sekä kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7.5% lisäkorolla). Luottotiedot tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Maksutavasta tulee 4,95€ lisämaksu sis. alv. Lisätietoja klarna laskusta...

Lasku (yrityksille)

Yrityksille tarjoamme myös mahdollisuutta maksaa laskulla. Maksuehto on 7pv netto. Laskutuslisä on 4,95€. Mikäli yrityksenne on uusi tai asiakassuhteemme on vasta alussa, pidämme oikeuden pyytää maksua etukäteen. Näin ollen, mikäli olet uusi asiakas, ja haluat mahdollisimman nopean toimituksen, valitse esimerkiksi verkkopankki maksutavaksi.

Toimittamatta jättäminen

Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tilausta luottotietoihin, puutteellisiin henkilötietoihin, virheelliseen tilaukseen tai muihin vastaaviin seikkoihin vedoten. Tällaisissa tapauksissa mahdollisesti maksetut maksut palautetaan asiakkaalle.

Palautukset

Asiakkailla on aina kuluttajasuojalain mukainen 30 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.

Tarjoamme mahdollisuuden turvalliseen ostamiseen. Voit huoletta tilata ja ottaa tuotteen käyttöön. Jos toteat, ettet ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa tuotteen ja saat maksamasi rahasi takaisin. Tyytyväisyystakuu on voimassa 30 päivää.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin uuden tuotteen toimittamiseen liittyen.

Virhe tuotteessa

Jos tilaamassanne tuotteessa ilmenee materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös yllä mainitun 30 päivän jälkeenkin. Pyydämme Teitä ottamaan välittömästi asiakaspalveluumme yhteyttä vian havaittuanne, sivustomme asiakaspalautuslomakkeen kautta tai puhelimitse. Näin voimme korjata tilanteen mahdollisimman nopeasti.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Olight.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Olight.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta tai muusta vastaavasta Olight.fi:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta tai tilanteesta kuten kuolemasta, sairaudesta tai muusta vähäisemmästä tai inhimillisesti perusteltavissa olevasta esteestä tai häiriöstä.

Tarvittaessa saat lisäinfoa toimitus- / käyttöehdoista sähköpostin kautta.

© 2013 Olight Suomi / Olight.fi | 2304112-0 | Rekisteriseloste